Esküvő Dj árak 2025-ben

Esküvői dj árak

Talán az egyik leggyakoribb felmerülő kérdés szervezés során, hogy mennyibe kerül egy esküvő dj? Milyen esküvői dj árak vannak jelenleg a piacon?

Most ebben szeretnék segíteni nektek, hogy mennyi is egy esküvő dj ára.

Az esküvői DJ-k árak jelentős szórást mutatnak, attól függően, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtanak, milyen tapasztalatuk van, és mekkora technikai felszereltséggel dolgoznak. Emellett egy vidéki és budapesti szolgáltató között is van körülbelül 10%-os eltérés. De röviden összefoglalva 2025-ben az esküvői dj árak és szolgáltatások díjai körülbelül 200.000 és 400.000 forint között mozognak.

Mi befolyásolja még az esküvői dj árakat?

Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy egy árat nagyban befolyásol a helyszín és a vendégek száma, hiszen egy kisebb rendezvényterembe, egy kisebb létszámnál felesleges olyan sok és széles technikát vinni ami élvezhetetlenné teszi a bulit, gondolok itt a túl hangos zenére, vagy a zavaróan sok és erős fényekre.

A 10 éves tapasztalatommal és a folyamatos kapcsolattartással végig azon leszek, hogy olyan esküvőtök legyen, amit megálmodtatok. Tehát a javaslatom, hogy ne csak az esküvői dj árakat vegyétek figyelembe, hanem megbízhatóságot is.

Miért a minőséget válaszd és ne az ár legyen elsődleges?

Egy tapasztalt esküvői DJ folyamatosan fejleszti a technikai eszközeit, hogy mindig a legjobb hangzást és a legszebb vizuális élményt biztosítsa. Nem túlzás azt állítani, hogy egy-egy ilyen technikai eszköz ára akár egy kezdő DJ teljes felszerelésének költségét is meghaladhatja. Ez jelentős mértékben befolyásolhatja az esküvői dj árakat.

Emellett sajnos évről évre találkozom olyan párokkal, ahol szerződést nem kötöttek, így a szolgáltató az utolsó hetekben elérhetetlenné vált, vagy akár az utolsó pillanatban lemondta az esküvőt, mert valahol magasabb összeget kínáltak neki. 

Ne csak az esküvői dj árakat vedd figyelembe, hanem az egyéb szolgáltatásokat is

Nagyon örülök azoknak a visszajelzéseknek, amelyekben a megvilágított paravánt és az igényes megjelenésemet dicsérik. Különösen értékelem, amikor egy vendég, aki sok esküvőt megjárt, nálam maradt az utolsó zenéig, mert a jó zenék mellett az én hangzásvilágom és bulifényeim nyerték el leginkább a tetszését. Ez számára is fontos szempont volt vendégként.

Minden párnak megemlítem, hogy a technikát úgy állítottam össze, hogy a helyszínen lekapcsolt fények mellett is kiváló bulifotók és videók készülhessenek az albumba. Emellett a zene nem csupán a SUB ládák hangzására épül, hanem tiszta, dinamikus hangzást biztosít a vendégek számára, ahol a beszédek is érthetően és tisztán hallatszanak. Tehát ne csak az esküvői dj árakat vegyétek figyelembe, hanem ezeket a szempontokat is. 

Mire érdemes még figyelni az esküvői dj árakkal kapcsolatban?

Időintervallum

Ha be kellene pozicionálni magam, akkor 12 óra rendelkezésre állást tudnék mondani a pároknak. Ez eltér azoktól az árajánlatoktól, ahol a szolgáltatás időtartama gyakran csak 6-8 óra, és már éjféltől hosszabbítási díjat kell fizetni a DJ-nek, ami végül jelentősen megdrágíthatja az adott szolgáltatást.

Kiegészítő szolgáltatások

Nincs is szebb a helyszínen tartott szertartásnál, vagy egy felhőn táncolásnál szikragépekkel kiegészítve. Ugyanakkor szolgáltatóként eltérő árakkal fogsz találkozni.

2025-ben minden esküvő mellé ajándékként biztosítom a szertartáshangosítást is külön technikával.

Legyen Könnyen Átlátható az árajánlat

Előfordulhat, hogy egyes esetekben külön kell fizetni a plusz hangfalakért vagy a fénytechnikáért.
 

Én azonban mindig egy könnyen átlátható ajánlatot küldök a pároknak, amelyben részletesen bemutatom, milyen szolgáltatásokat nyújtok. Mindig a helyszín és a vendégek létszámának megfelelő technikával érkezem, amelyre eddig még soha nem érkezett panasz.

Legyen felkészült a zenei szolgáltató

Több szolgáltatóval előfordult már pályafutása során, hogy a technikája ideiglenesen leállt, vagy a helyszínen kellett gyors megoldást találni, ami időt vett igénybe, esetleg szünetet kellett tartania, mert nem volt, aki a technikát felügyelje. Olyan esetről is hallottam, amikor valaki rosszul osztotta be az idejét, és emiatt késve érkezett meg az esküvőre.

Szerencsére a szolgáltatók többsége, ahogy én is, plusz egy fővel érkezik a helyszínre, két DJ pulttal és több laptoppal, így, ha bármi váratlan történne, legfeljebb egy hirtelen zenei váltást lehet észrevenni, mivel a buli a másik DJ pultnak köszönhetően zavartalanul folytatódik. Emellett mindig a vendégvárás előtt legalább két órával érkezem a helyszínre, hogy kedvezőtlen forgalmi körülmények ellenére is kényelmesen odaérjek. Aznap többször is megtervezem az utat a legfrissebb információk alapján.

Utazási költség

A szolgáltatók útiköltségei általában eltérőek, és jellemzően 70-200 Ft/km között mozognak. Én Budapesten és szinte teljes Pest megyében eltekintek az útiköltség felszámításától. Ezen a területen kívül viszont előre kiszámolt, fix utazási költséget adok meg a pároknak, amely általában 80-90 Ft/km körül alakul.

Zenei Repertoár

Egy vendégpár egyszer személyesen köszönte meg, hogy végre a kedvenc számaikra bulizhattak, amiket a saját esküvőjükön nem hallhattak. Elmondták, hogy előre leegyeztették az esküvőjükre szánt dalokat, de az utolsó pillanatban egy másik DJ érkezett a helyszínre, aki semmiről sem tudott, és a kéréseiket sem tudta teljesíteni. Bár a pár nem a legismertebb dalokat választotta, egy felkészült szolgáltatónak képesnek kell lennie a helyszínen felmerülő kérések megoldására is.

Én minden szerződő párnak küldök egy Spotify-listát felmérésként, amely alapján összeállíthatnak egy 10-20 számból álló listát, hogy jobban megismerjem a zenei ízlésüket. Mindig hangsúlyozom a pároknak, hogy nálam az este folyamán a vendégek is kérhetnek zenéket, nagyon ritka, hogy ne tudnék teljesíteni egy kérést, bár az este első óráiban mindig a hangulathoz legjobban illő dalokat játszom le.

Esküvői Dj Árak

Mini esküvő csomag

45 főig

Szakszerű DJ szolgáltatás
2 Fővel

 8 óra időtartamra
A vendégvárástól számítva

Professzionális aktív hangfalak
2db RCF ART 415 MK4

Modern fényrechnika
2db robotlámpa és 4db Par lámpa
Ipad vezeték nélküli fényezérlővel

Igényes megjelenés
Megvilágított paraván – Alkalomhoz illő öltözet

Több mint 100 milliós zenei adatbázis

Folyamatos kapcsolattartás – Segítség a zenék kiválasztásában
Kérések teljesítése a vendégek részéről is

Díjmentes kiszállás Budapesten és szinte teljes Pest vármegyében
Távolabbi helyszín esetén reális útiköltség

Classic esküvő csomag

120 főig

Szakszerű DJ szolgáltatás
2 Fővel

Hajnali 3 óráig
Hoszabbítás lehetséges

Professzionális aktív hangfalak
A tökéletes hangzás!

2db RCF ART 915-A és 2db RCF ART 415 MK4

Modern fényrechnika
A tökéletes bulifelvételekért

6-10 db robotlámpa és 8db Par lámpa – Ipad vezeték nélküli fényezérlővel

Fal-, Oszlopszínező akkumlátoros surlófények 4-5db

Tánctér színesítéséhez

Igényes megjelenés
Megvilágított paraván – Alkalomhoz illő öltözet

Vezeték nélküli mikrofon biztosítása a beszédekhez
2 db Sennheiser mikrofon

Több mint 100 milliós zenei adatbázis

Folyamatos kapcsolattartás – Segítség a zenék kiválasztásában
Kérések teljesítése a vendégek részéről is

Díjmentes kiszállás Budapesten és szinte teljes Pest vármegyében
Távolabbi helyszín esetén reális útiköltség

Premium esküvő csomag

120 fő felett ajánlott

Szakszerű DJ szolgáltatás
2 Fővel

Hajnali 4 óráig
Hoszabbítás lehetséges

Professzionális aktív hangfalak
Bulizzatok reggelig!

2db RCF ART 915-A és 4db RCF ART 415 MK4 és 2db RCF SUB 8003 MK3

Modern fényrechnika
A tökéletes bulifelvételekért

10-12db robotlámpa és 8db Par lámpa – Ipad vezeték nélküli fényezérlővel

Fal-, Oszlopszínező akkumlátoros surlófények 10-12db

Tánctér színesítéséhez

Táncolj a felhők felett

INVOLIGHT USF2000 – Tortavágáshoz is használható!

Dobd fel az estét Szikragéppel

2db hidegszikragép – Tortavágáshoz is használható!

Buborékgép

Szertartás színesítéséhez

Igényes megjelenés
Megvilágított paraván – Alkalomhoz illő öltözet

Vezeték nélküli mikrofon biztosítása a beszédekhez
2-4 db Sennheiser mikrofon

Több mint 100 milliós zenei adatbázis

Folyamatos kapcsolattartás – Segítség a zenék kiválasztásában
Kérések teljesítése a vendégek részéről is

Díjmentes kiszállás Budapesten és szinte teljes Pest vármegyében
Távolabbi helyszín esetén reális útiköltség

Választható szolgáltatások

Bármelyik csomahoz kérhető

Táncolj a felhők felett – Ködgép nyitótánchoz
INVOLIGHT USF2000 – Tortavágáshoz is használható!

Dobd fel az estét Szikragéppel
2-4 db hidegszikragép elérhető – Tortavágáshoz is használható!

További Fal-, Oszlopszínező akkumlátoros surlófények
Ha a teljes termet színesítenétek

Buborékgép
Szertartás színesítéséhez

Esküvői dj árak! Kérj Egyedi Ajánlatot!

Árajánlat

Vélemények esküvői dj szolgáltatásomról!

Esküvőre Dj – Gyakran Ismételt Kérdések

Lehetőség van személyes találkozóra a foglalás előtt?

Természetesen! Örömmel találkozom veletek személyesen Budapesten, hogy egy kellemes beszélgetés keretében megismerkedhessünk, vagy egyeztethetünk egy videohívást is, ha ez kényelmesebb számotokra. Ez egy kiváló lehetőség arra, hogy részletesen bemutassam nektek DJ-szolgáltatásomat, és közösen átbeszéljük a rendezvény legfontosabb részleteit. Megbeszélhetjük például a zenei stílusokat és konkrét dalokat, az esti program menetét, a technikai felszerelések szükségleteit, valamint bármilyen egyedi igényt vagy kívánságot, amit meg szeretnétek valósítani az eseményen. Így biztosak lehettek abban, hogy minden a terveitek szerint alakul majd a nagy napon.

Van még szabad időpontod, és mennyivel előtte érdemes foglalni?

A legegyszerűbb módja annak, hogy megtudjátok, elérhető vagyok-e a tervezett időpontotokra, ha kitöltitek a kapcsolatfelvételi űrlapot a weboldalamon, vagy e-mailben megkerestek. Mindkét esetben gyorsan visszajelzek, hogy tisztázzuk az elérhetőségemet és elkezdhessük az egyeztetést. Azt javaslom, hogy a foglalást legalább egy évvel korábban intézzétek el, mivel a népszerű időszakok – például a nyári hétvégék – gyorsan betelnek. Ha különleges időpontra, például ünnepnapra vagy kiemelt szezonban szeretnétek időpontot, érdemes akár másfél évvel előre is érdeklődni. Így biztosíthatjátok, hogy az időpontotok garantáltan szabad marad, és megfelelően előkészíthetjük a nagy napotokat.

Milyen zenét fogsz játszani az esküvőnkön?

A zenei preferenciáitokat szívesen egyeztetem veletek személyesen egy találkozó alkalmával vagy online, például videohívás során, hogy kényelmes és hatékony legyen az egyeztetés. Előzetesen küldök nektek egy részletes zenei kérdőívet, amelyben megadhatjátok a kedvenc zenei műfajaitokat, azokat a dalokat, amelyeket mindenképp szeretnétek hallani, illetve azt is, hogy mely stílusokat vagy számokat szeretnétek elkerülni. Ez a kérdőív segít abban, hogy pontosan megismerjem az ízléseteket és az elképzeléseiteket, így az általam összeállított zenei program tökéletesen igazodik a ti és a vendégeitek igényeihez. Ezzel már előre meghatározhatjátok a buli hangulatát és zenei kereteit, hogy a nagy nap valóban egyedi és felejthetetlen legyen.

Játszol zenét vacsora közben is?

Igen, vacsora alatt is gondoskodom a megfelelő aláfestő zenéről, hogy kellemes, elegáns és nyugodt légkört teremtsek az eseményhez. Ez az időszak tökéletes arra, hogy a vendégek kényelmesen élvezzék az ételeket és egymás társaságát, miközben a háttérben harmonikus dallamok szólnak. A zenei repertoárhoz olyan stílusokat választok, mint a jazz, soul, lounge vagy bossa nova, amelyek finoman illeszkednek a vacsora eleganciájához és megadják az este alapvető hangulatát. Az aláfestő zene minden esetben személyre szabott, hogy teljes mértékben igazodjon az esemény jellegéhez és a ti elképzeléseitekhez.

Tartasz szüneteket a buli során?

Nem, a buli alatt folyamatosan gondoskodom a zenéről, szünetek nélkül. Számomra fontos, hogy a hangulat végig töretlen maradjon, és a vendégek egyetlen pillanatra se érezzék a lendület megtorpanását. A zene folyamatos jelenléte biztosítja, hogy a táncparkett mindig élettel teli maradjon, és mindenki önfeledten élvezhesse az estét.

Egyedül érkezel az eseményre?

Nem, egy technikus kollégámmal érkezem, aki a technikai felszerelés beállításáért és folyamatos felügyeletéért felel. Ő gondoskodik arról, hogy a hang- és fénytechnika zökkenőmentesen működjön az esemény során, így én teljes mértékben a zenei élményre és a hangulat megteremtésére koncentrálhatok. Ez a csapatmunka garantálja, hogy az esemény minden szempontból tökéletes és emlékezetes legyen.

Fogyasztasz alkoholt a munka során?

Nem, a munkám során soha nem fogyasztok alkoholt. Számomra elengedhetetlen, hogy a feladataimat mindig teljes professzionalizmussal és maximális koncentrációval végezzem. Ez biztosítja, hogy az esemény zökkenőmentesen és a legmagasabb színvonalon valósuljon meg, így ti és vendégeitek a legjobb élményt kapjátok.

Csak Budapesten és Pest megyében vállalsz munkát?

Nem, országszerte vállalok fellépéseket, és évről évre számos különböző helyszínre utazom, legyen az az ország bármely távoli pontján. Gyakran előfordul, hogy olyan régiókban is fellépek, ahol évente legalább egyszer én biztosítom az esküvő zenéjét. Fontos azonban megjegyezni, hogy Pest vármegye határán kívüli helyszínek esetében az utazási költségeket külön felszámítom, hogy minden részlet átlátható és korrekt legyen számotokra.

Kötsz velünk szerződést?

Igen, minden esetben szerződést kötök, mivel ez mindkettőnk számára egyértelmű biztosítékot nyújt. A szerződés pontosan rögzíti a megállapodásunk részleteit, biztosítva a gördülékeny együttműködést és a kölcsönös bizalmat. Ezen túlmenően minden párnak szoktam javasolni, hogy az esküvő összes szolgáltatójával kössenek szerződést. Sajnos minden évben hallok olyan esetekről, amikor szerződés hiányában a párok az utolsó pillanatban kénytelenek új szolgáltatót keresni. A szerződés segít elkerülni az ilyen kellemetlen helyzeteket, és garantálja, hogy az esküvőtök zökkenőmentesen és a tervek szerint valósuljon meg.

Tudsz biztosítani mikrofont?

Természetesen! Mikrofont biztosítok minden fontos pillanathoz, legyen szó a szertartásról, a beszédekről, például a pohárköszöntőkről, vagy szükség esetén a ceremóniamesternek is tudok biztosítani, ha esetleg nem hozott volna magával. Gondoskodom arról, hogy mindenki tisztán és jól hallhatóan élvezhesse ezeket a meghatározó pillanatokat, így semmi ne zavarja meg az esemény gördülékeny lebonyolítását.

Mennyivel a rendezvény előtt érkezel, és mennyi idő az összeszerelés?

A rendezvény kezdete előtt általában körülbelül 2 órával érkezem, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az előkészületekhez. Az összes technikai felszerelés – beleértve a hang- és fényrendszert – beállítása körülbelül 1 órát vesz igénybe, így biztosítva, hogy minden tökéletesen működjön az esemény kezdetére, így nektek csak az ünneplésre kelljen koncentrálnotok.

Szükséges a nyitótánc?

Igen, a nyitótáncot mindig javaslom, mivel ez egy hagyományos és nagyszerű módja annak, hogy elindítsátok az estét. A nyitótánc alatt a vendégek körbeállják a táncparkettet, és ez tökéletes alkalmat teremt arra, hogy azonnal táncra perdüljenek. Tapasztalataim szerint a nyitótánc után a táncparkett gyorsan megtelik, és a buli lendületesen indul el!

Tudsz készíteni nekünk nyitótánc mixet, ha több zenéből szeretnénk összeállítani?

Természetesen, ez nem probléma! Igény esetén akár 5 különböző dalból is készíthetek egy körülbelül 5 perces, szakszerűen szerkesztett mixet, amely tökéletesen illik a nyitótáncotokhoz. Ha szeretnétek, karaoke verziókat is biztosítok, halk háttérvokállal vagy teljesen vokál nélkül, hogy igazán egyedi és személyes legyen a produkciótok. Beszéljük meg a részleteket, és örömmel készítek egyedi mixet számotokra – mindezt ráadásul további költségek nélkül!

Be tudsz jelenteni egy kérést vagy eseményt?

Természetesen, ha szükséges, és a ceremóniamester éppen nincs a közelben, szívesen segítek bejelenteni a fontos eseményeket, kéréseket vagy programrészeket, például a vacsora kezdetét, a nyitótáncot vagy egy különleges bejelentést. Számomra fontos, hogy minden zökkenőmentesen alakuljon az esemény során, ezért igyekszem rugalmasan támogatni a rendezvényt.

Ugyanakkor fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a ceremóniamesteri feladatok teljes körű ellátását nem helyettesítem, hiszen úgy vélem, hogy ez egy önálló szerep, amely más típusú figyelmet és szakértelmet igényel. A ceremóniamester koordinálja és összefogja az egész esemény menetét, míg az én fő feladatom, hogy a zenei élményre és a hangulat megteremtésére koncentráljak. Mindkét szerep külön-külön a legjobb, ha egy-egy elkötelezett szakember kezében van. Ugyanakkor, ha a helyzet úgy kívánja, örömmel segítek áthidalni a pillanatnyi hiányt.*