Talán az egyik leggyakoribb felmerülő kérdés szervezés során, hogy mennyibe kerül egy esküvő dj? Milyen esküvői dj árak vannak jelenleg a piacon?
Most ebben szeretnék segíteni nektek, hogy mennyi is egy esküvő dj ára.
Az esküvői DJ-k árak jelentős szórást mutatnak, attól függően, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtanak, milyen tapasztalatuk van, és mekkora technikai felszereltséggel dolgoznak. Emellett egy vidéki és budapesti szolgáltató között is van körülbelül 10%-os eltérés. De röviden összefoglalva 2025-ben az esküvői dj árak és szolgáltatások díjai körülbelül 200.000 és 400.000 forint között mozognak.
Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy egy árat nagyban befolyásol a helyszín és a vendégek száma, hiszen egy kisebb rendezvényterembe, egy kisebb létszámnál felesleges olyan sok és széles technikát vinni ami élvezhetetlenné teszi a bulit, gondolok itt a túl hangos zenére, vagy a zavaróan sok és erős fényekre.
A 10 éves tapasztalatommal és a folyamatos kapcsolattartással végig azon leszek, hogy olyan esküvőtök legyen, amit megálmodtatok. Tehát a javaslatom, hogy ne csak az esküvői dj árakat vegyétek figyelembe, hanem megbízhatóságot is.
Egy tapasztalt esküvői DJ folyamatosan fejleszti a technikai eszközeit, hogy mindig a legjobb hangzást és a legszebb vizuális élményt biztosítsa. Nem túlzás azt állítani, hogy egy-egy ilyen technikai eszköz ára akár egy kezdő DJ teljes felszerelésének költségét is meghaladhatja. Ez jelentős mértékben befolyásolhatja az esküvői dj árakat.
Emellett sajnos évről évre találkozom olyan párokkal, ahol szerződést nem kötöttek, így a szolgáltató az utolsó hetekben elérhetetlenné vált, vagy akár az utolsó pillanatban lemondta az esküvőt, mert valahol magasabb összeget kínáltak neki.
Nagyon örülök azoknak a visszajelzéseknek, amelyekben a megvilágított paravánt és az igényes megjelenésemet dicsérik. Különösen értékelem, amikor egy vendég, aki sok esküvőt megjárt, nálam maradt az utolsó zenéig, mert a jó zenék mellett az én hangzásvilágom és bulifényeim nyerték el leginkább a tetszését. Ez számára is fontos szempont volt vendégként.
Minden párnak megemlítem, hogy a technikát úgy állítottam össze, hogy a helyszínen lekapcsolt fények mellett is kiváló bulifotók és videók készülhessenek az albumba. Emellett a zene nem csupán a SUB ládák hangzására épül, hanem tiszta, dinamikus hangzást biztosít a vendégek számára, ahol a beszédek is érthetően és tisztán hallatszanak. Tehát ne csak az esküvői dj árakat vegyétek figyelembe, hanem ezeket a szempontokat is.
Ha be kellene pozicionálni magam, akkor 12 óra rendelkezésre állást tudnék mondani a pároknak. Ez eltér azoktól az árajánlatoktól, ahol a szolgáltatás időtartama gyakran csak 6-8 óra, és már éjféltől hosszabbítási díjat kell fizetni a DJ-nek, ami végül jelentősen megdrágíthatja az adott szolgáltatást.
Nincs is szebb a helyszínen tartott szertartásnál, vagy egy felhőn táncolásnál szikragépekkel kiegészítve. Ugyanakkor szolgáltatóként eltérő árakkal fogsz találkozni.
2025-ben minden esküvő mellé ajándékként biztosítom a szertartáshangosítást is külön technikával.
Én azonban mindig egy könnyen átlátható ajánlatot küldök a pároknak, amelyben részletesen bemutatom, milyen szolgáltatásokat nyújtok. Mindig a helyszín és a vendégek létszámának megfelelő technikával érkezem, amelyre eddig még soha nem érkezett panasz.
Több szolgáltatóval előfordult már pályafutása során, hogy a technikája ideiglenesen leállt, vagy a helyszínen kellett gyors megoldást találni, ami időt vett igénybe, esetleg szünetet kellett tartania, mert nem volt, aki a technikát felügyelje. Olyan esetről is hallottam, amikor valaki rosszul osztotta be az idejét, és emiatt késve érkezett meg az esküvőre.
Szerencsére a szolgáltatók többsége, ahogy én is, plusz egy fővel érkezik a helyszínre, két DJ pulttal és több laptoppal, így, ha bármi váratlan történne, legfeljebb egy hirtelen zenei váltást lehet észrevenni, mivel a buli a másik DJ pultnak köszönhetően zavartalanul folytatódik. Emellett mindig a vendégvárás előtt legalább két órával érkezem a helyszínre, hogy kedvezőtlen forgalmi körülmények ellenére is kényelmesen odaérjek. Aznap többször is megtervezem az utat a legfrissebb információk alapján.
A szolgáltatók útiköltségei általában eltérőek, és jellemzően 70-200 Ft/km között mozognak. Én Budapesten és szinte teljes Pest megyében eltekintek az útiköltség felszámításától. Ezen a területen kívül viszont előre kiszámolt, fix utazási költséget adok meg a pároknak, amely általában 80-90 Ft/km körül alakul.
Egy vendégpár egyszer személyesen köszönte meg, hogy végre a kedvenc számaikra bulizhattak, amiket a saját esküvőjükön nem hallhattak. Elmondták, hogy előre leegyeztették az esküvőjükre szánt dalokat, de az utolsó pillanatban egy másik DJ érkezett a helyszínre, aki semmiről sem tudott, és a kéréseiket sem tudta teljesíteni. Bár a pár nem a legismertebb dalokat választotta, egy felkészült szolgáltatónak képesnek kell lennie a helyszínen felmerülő kérések megoldására is.
Én minden szerződő párnak küldök egy Spotify-listát felmérésként, amely alapján összeállíthatnak egy 10-20 számból álló listát, hogy jobban megismerjem a zenei ízlésüket. Mindig hangsúlyozom a pároknak, hogy nálam az este folyamán a vendégek is kérhetnek zenéket, nagyon ritka, hogy ne tudnék teljesíteni egy kérést, bár az este első óráiban mindig a hangulathoz legjobban illő dalokat játszom le.
45 főig
Szakszerű DJ szolgáltatás
2 Fővel
8 óra időtartamra
A vendégvárástól számítva
Professzionális aktív hangfalak
2db RCF ART 415 MK4
Modern fényrechnika
2db robotlámpa és 4db Par lámpa
Ipad vezeték nélküli fényezérlővel
Igényes megjelenés
Megvilágított paraván – Alkalomhoz illő öltözet
Több mint 100 milliós zenei adatbázis
Folyamatos kapcsolattartás – Segítség a zenék kiválasztásában
Kérések teljesítése a vendégek részéről is
Díjmentes kiszállás Budapesten és szinte teljes Pest vármegyében
Távolabbi helyszín esetén reális útiköltség
120 főig
Szakszerű DJ szolgáltatás
2 Fővel
Hajnali 3 óráig
Hoszabbítás lehetséges
Professzionális aktív hangfalak
A tökéletes hangzás!
2db RCF ART 915-A és 2db RCF ART 415 MK4
Modern fényrechnika
A tökéletes bulifelvételekért
6-10 db robotlámpa és 8db Par lámpa – Ipad vezeték nélküli fényezérlővel
Fal-, Oszlopszínező akkumlátoros surlófények 4-5db
Tánctér színesítéséhez
Igényes megjelenés
Megvilágított paraván – Alkalomhoz illő öltözet
Vezeték nélküli mikrofon biztosítása a beszédekhez
2 db Sennheiser mikrofon
Több mint 100 milliós zenei adatbázis
Folyamatos kapcsolattartás – Segítség a zenék kiválasztásában
Kérések teljesítése a vendégek részéről is
Díjmentes kiszállás Budapesten és szinte teljes Pest vármegyében
Távolabbi helyszín esetén reális útiköltség
120 fő felett ajánlott
Szakszerű DJ szolgáltatás
2 Fővel
Hajnali 4 óráig
Hoszabbítás lehetséges
Professzionális aktív hangfalak
Bulizzatok reggelig!
2db RCF ART 915-A és 4db RCF ART 415 MK4 és 2db RCF SUB 8003 MK3
Modern fényrechnika
A tökéletes bulifelvételekért
10-12db robotlámpa és 8db Par lámpa – Ipad vezeték nélküli fényezérlővel
Fal-, Oszlopszínező akkumlátoros surlófények 10-12db
Tánctér színesítéséhez
Táncolj a felhők felett
INVOLIGHT USF2000 – Tortavágáshoz is használható!
Dobd fel az estét Szikragéppel
2db hidegszikragép – Tortavágáshoz is használható!
Buborékgép
Szertartás színesítéséhez
Igényes megjelenés
Megvilágított paraván – Alkalomhoz illő öltözet
Vezeték nélküli mikrofon biztosítása a beszédekhez
2-4 db Sennheiser mikrofon
Több mint 100 milliós zenei adatbázis
Folyamatos kapcsolattartás – Segítség a zenék kiválasztásában
Kérések teljesítése a vendégek részéről is
Díjmentes kiszállás Budapesten és szinte teljes Pest vármegyében
Távolabbi helyszín esetén reális útiköltség
Bármelyik csomahoz kérhető
Táncolj a felhők felett – Ködgép nyitótánchoz
INVOLIGHT USF2000 – Tortavágáshoz is használható!
Dobd fel az estét Szikragéppel
2-4 db hidegszikragép elérhető – Tortavágáshoz is használható!
További Fal-, Oszlopszínező akkumlátoros surlófények
Ha a teljes termet színesítenétek
Buborékgép
Szertartás színesítéséhez
Kedves Ákos és János!
Hálásan köszönjük az egész napos helytállásotokat és a fantasztikus munkát, amit végeztetek! Már a szervezés során is éreztük, hogy profi kezekben vagyunk, de amit a nagy napon nyújtottatok, az minden várakozásunkat felülmúlta.
Szívből köszönjük, hogy hozzájárultatok életünk egyik legszebb napjához! 😊😊
Kedves Ákos és János!
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű zeneket, amiket a nagy napunkon játszottatok, profi szolgáltatást kaptunk Tőletek!
Többen is megjegyeztek a társaságból, hogy a DJ-k nagyon jok voltak! Külön köszönjük, hogy János több alkalommal is konferálta nekünk az eseményeket profi színvonalon, emelve a hangulatot!
Szeretnénk még egyszer szívből megköszönni, hogy felejthetetlenné varázsoltátok az esküvőnket! Minden vendégünk el volt ragadtatva, hogy milyen fantasztikus DJ-t sikerült találnunk.
Ha bárhol lehetőséget látunk rá, nagyon szívesen adunk értékelést, amikor pedig valaki DJ-t fog keresni, biztos lehetsz benne, hogy téged fogunk ajánlani.
Ákost egy általunk kedvelt esküvői helyszín ajánlotta, és már az első beszélgetés során éreztük, hogy remek döntés lesz őt választani. A táncparkett tele volt az est végéig, és a fénytechnika is fantasztikus hangulatot adott a bulinak. Nagyon örülünk, hogy rátaláltunk Ákosra, és szívből ajánljuk minden párnak.
Szeretnénk megköszönni Nektek munkátokat, nagyon-nagyon meg voltunk Veletek elégedve! Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a zenéteket illetőleg, tényleg óriási bulit csaptatok! Feltétlenül ajánlani fogunk meleg szívvel házasodni vágyó, illetve bulit szervező barátainknak! Legyen nagyon szép nyaratok, jó munkát kívánunk Nektek!
Mi az esküvőnkhöz kértük Ákos és János segítségét. Rögtön az első pillanattól fogva az az érzésem volt, hogy itt nem lesz probléma se a zenével, sem a hangulattal. Mindenkivel jól bántak, a szolgáltatókkal is remekül kijöttek. Látszik rajtuk, hogy élvezik amit csinálnak. Még egyszer köszönöm nekik, hogy ennyit segítettek nekünk a mi napunkon.
A legjobb választás volt nekünk Ákos és János.
Nagyon rendesek a fiúk és minden igényhez alkalmazkodtak.
Mindenkinek ajánlani tudjuk őket.
Mégegyszer köszönjük szépen az estét minden tökéletes volt.
Köszönjük hogy ilyen felejthetetlen élményt nyújtottál nekünk és a vendégeinknek!
Mindenki szuperül szórakozott.
Ákos és János a legszuperebb dj-k, akiket csak ajánlani tudok. 🥰 Már az előzetes egyeztetések során is nagyon szimpatikusak és együttműködőek voltak. Az esküvőnkön pedig egyszerűen ráéreztek a násznép ízlésére, mindig tudták, mit kell betenni. Nekem menyasszonyként egy számot sem kellett kérnem, mert sorra mentek a kedvenceim. 🙃
Ákossal egy közvetlen és barátságos beszélgetés után éreztük (most már) feleségemmel, hogy jó DJ mellett tettük le a voksunkat. A násznépünk imádta a bulit, amihez nagy mértékben hozzájárult Ákos és édesapja. Hálásak vagyunk, hogy egy felejthetetlen bulit csináltak nekünk, kitartottak velünk majdnem napkeltéig! 🙂 Csak ajánlani tudjuk!
Ákosnál és Jánosnál jobb esküvő dj-t és ceremóniamestert nem találtunk volna az esküvőnkre. A násznép már a vacsora előtt táncolni kezdett. 😅 Reggel fél 6-ig kitartottunk, de észre sem vettük, hogy így eltelt az idő. 😊 Jánost nem csak dj-ként, de ceremóniamesterként is imádták a vendégeink. Nagyon szépen köszönünk mindent!
Ákos a legjobb választás, ha esküvőre kerestek DJ-t, és ezt nemcsak a zenei ízlése, hanem a személyisége is alátámasztja. Az est hangulatát tökéletesen megkoronázta a zenei repertoárjával, ami minden generáció számára ideális volt. Mindenkinek teljes szívből ajánljuk, mert biztosan nem fogtok csalódni Ákosban!
Köszönjük, Ákos!
A céges party hangulatát elképesztően feldobtad a fantasztikus zenékkel és a profi hozzáállásoddal.
Már most alig várjuk a következő bulit!
Ákos a tökéletes választás minden tekintetben. Minden vendégünk dicsérte a fantasztikus zenéket és a kiváló hangulatot, amit Ákos varázsolt a bulinknak.
Innen is szeretnénk még egyszer köszönetet mondani neked, hogy ilyen emlékezetessé tetted a nagy napunkat! ☺️
Ákos és apukája fantasztikusan jó és hihetetlenül rugalmas csapatot alkotnak! Nemcsak profi módon felkészültek a több mint 120 fős násznépünk szórakoztatására (pedig egyáltalán nem volt egyszerű csapat, az biztos 🤣) Szívből köszönjük még egyszer, hogy elvállaltátok a felkérésünket!
Ákos egyszerűen a legszuperebb DJ, akivel valaha találkoztam! A 30. szülinapomra olyan fergeteges bulit varázsolt, amit soha nem fogok elfelejteni. Nagyon örülök, hogy őket választottam a születésnapi buli hangulatfelelőseinek, mert jobbat el sem tudtam volna képzelni! 🎉🎶
Ákos a legjobb DJ, akit csak kívánhattunk a nagy napunkra! A szervezés során végig rendkívül rugalmas és segítőkész volt, és szuper ötletekkel segített a zenei program kialakításában.
A vendégeinktől rengeteg dicséretet kaptunk, hogy milyen fantasztikus volt a buli, és sokan mondták, hogy ez volt életük legjobb esküvője.
Ákost az egyik barátunk ajánlotta, és már az első találkozásunkkor tudtuk, hogy remek választás lesz. A szertartás és a vacsora alatt a zenei összeállítások tökéletesen illeszkedtek az esemény hangulatához, míg a buli alatt szinte senki nem hagyta el a táncparkettet. A vendégeink utólag is dicsérték, hogy milyen jó zenéket játszott. Köszönjük !
Természetesen! Örömmel találkozom veletek személyesen Budapesten, hogy egy kellemes beszélgetés keretében megismerkedhessünk, vagy egyeztethetünk egy videohívást is, ha ez kényelmesebb számotokra. Ez egy kiváló lehetőség arra, hogy részletesen bemutassam nektek DJ-szolgáltatásomat, és közösen átbeszéljük a rendezvény legfontosabb részleteit. Megbeszélhetjük például a zenei stílusokat és konkrét dalokat, az esti program menetét, a technikai felszerelések szükségleteit, valamint bármilyen egyedi igényt vagy kívánságot, amit meg szeretnétek valósítani az eseményen. Így biztosak lehettek abban, hogy minden a terveitek szerint alakul majd a nagy napon.
A zenei preferenciáitokat szívesen egyeztetem veletek személyesen egy találkozó alkalmával vagy online, például videohívás során, hogy kényelmes és hatékony legyen az egyeztetés. Előzetesen küldök nektek egy részletes zenei kérdőívet, amelyben megadhatjátok a kedvenc zenei műfajaitokat, azokat a dalokat, amelyeket mindenképp szeretnétek hallani, illetve azt is, hogy mely stílusokat vagy számokat szeretnétek elkerülni. Ez a kérdőív segít abban, hogy pontosan megismerjem az ízléseteket és az elképzeléseiteket, így az általam összeállított zenei program tökéletesen igazodik a ti és a vendégeitek igényeihez. Ezzel már előre meghatározhatjátok a buli hangulatát és zenei kereteit, hogy a nagy nap valóban egyedi és felejthetetlen legyen.
Igen, vacsora alatt is gondoskodom a megfelelő aláfestő zenéről, hogy kellemes, elegáns és nyugodt légkört teremtsek az eseményhez. Ez az időszak tökéletes arra, hogy a vendégek kényelmesen élvezzék az ételeket és egymás társaságát, miközben a háttérben harmonikus dallamok szólnak. A zenei repertoárhoz olyan stílusokat választok, mint a jazz, soul, lounge vagy bossa nova, amelyek finoman illeszkednek a vacsora eleganciájához és megadják az este alapvető hangulatát. Az aláfestő zene minden esetben személyre szabott, hogy teljes mértékben igazodjon az esemény jellegéhez és a ti elképzeléseitekhez.
Nem, a buli alatt folyamatosan gondoskodom a zenéről, szünetek nélkül. Számomra fontos, hogy a hangulat végig töretlen maradjon, és a vendégek egyetlen pillanatra se érezzék a lendület megtorpanását. A zene folyamatos jelenléte biztosítja, hogy a táncparkett mindig élettel teli maradjon, és mindenki önfeledten élvezhesse az estét.
Nem, egy technikus kollégámmal érkezem, aki a technikai felszerelés beállításáért és folyamatos felügyeletéért felel. Ő gondoskodik arról, hogy a hang- és fénytechnika zökkenőmentesen működjön az esemény során, így én teljes mértékben a zenei élményre és a hangulat megteremtésére koncentrálhatok. Ez a csapatmunka garantálja, hogy az esemény minden szempontból tökéletes és emlékezetes legyen.
Nem, a munkám során soha nem fogyasztok alkoholt. Számomra elengedhetetlen, hogy a feladataimat mindig teljes professzionalizmussal és maximális koncentrációval végezzem. Ez biztosítja, hogy az esemény zökkenőmentesen és a legmagasabb színvonalon valósuljon meg, így ti és vendégeitek a legjobb élményt kapjátok.
Nem, országszerte vállalok fellépéseket, és évről évre számos különböző helyszínre utazom, legyen az az ország bármely távoli pontján. Gyakran előfordul, hogy olyan régiókban is fellépek, ahol évente legalább egyszer én biztosítom az esküvő zenéjét. Fontos azonban megjegyezni, hogy Pest vármegye határán kívüli helyszínek esetében az utazási költségeket külön felszámítom, hogy minden részlet átlátható és korrekt legyen számotokra.
Igen, minden esetben szerződést kötök, mivel ez mindkettőnk számára egyértelmű biztosítékot nyújt. A szerződés pontosan rögzíti a megállapodásunk részleteit, biztosítva a gördülékeny együttműködést és a kölcsönös bizalmat. Ezen túlmenően minden párnak szoktam javasolni, hogy az esküvő összes szolgáltatójával kössenek szerződést. Sajnos minden évben hallok olyan esetekről, amikor szerződés hiányában a párok az utolsó pillanatban kénytelenek új szolgáltatót keresni. A szerződés segít elkerülni az ilyen kellemetlen helyzeteket, és garantálja, hogy az esküvőtök zökkenőmentesen és a tervek szerint valósuljon meg.
Természetesen! Mikrofont biztosítok minden fontos pillanathoz, legyen szó a szertartásról, a beszédekről, például a pohárköszöntőkről, vagy szükség esetén a ceremóniamesternek is tudok biztosítani, ha esetleg nem hozott volna magával. Gondoskodom arról, hogy mindenki tisztán és jól hallhatóan élvezhesse ezeket a meghatározó pillanatokat, így semmi ne zavarja meg az esemény gördülékeny lebonyolítását.
A rendezvény kezdete előtt általában körülbelül 2 órával érkezem, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az előkészületekhez. Az összes technikai felszerelés – beleértve a hang- és fényrendszert – beállítása körülbelül 1 órát vesz igénybe, így biztosítva, hogy minden tökéletesen működjön az esemény kezdetére, így nektek csak az ünneplésre kelljen koncentrálnotok.
Igen, a nyitótáncot mindig javaslom, mivel ez egy hagyományos és nagyszerű módja annak, hogy elindítsátok az estét. A nyitótánc alatt a vendégek körbeállják a táncparkettet, és ez tökéletes alkalmat teremt arra, hogy azonnal táncra perdüljenek. Tapasztalataim szerint a nyitótánc után a táncparkett gyorsan megtelik, és a buli lendületesen indul el!
Természetesen, ez nem probléma! Igény esetén akár 5 különböző dalból is készíthetek egy körülbelül 5 perces, szakszerűen szerkesztett mixet, amely tökéletesen illik a nyitótáncotokhoz. Ha szeretnétek, karaoke verziókat is biztosítok, halk háttérvokállal vagy teljesen vokál nélkül, hogy igazán egyedi és személyes legyen a produkciótok. Beszéljük meg a részleteket, és örömmel készítek egyedi mixet számotokra – mindezt ráadásul további költségek nélkül!
Természetesen, ha szükséges, és a ceremóniamester éppen nincs a közelben, szívesen segítek bejelenteni a fontos eseményeket, kéréseket vagy programrészeket, például a vacsora kezdetét, a nyitótáncot vagy egy különleges bejelentést. Számomra fontos, hogy minden zökkenőmentesen alakuljon az esemény során, ezért igyekszem rugalmasan támogatni a rendezvényt.
Ugyanakkor fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a ceremóniamesteri feladatok teljes körű ellátását nem helyettesítem, hiszen úgy vélem, hogy ez egy önálló szerep, amely más típusú figyelmet és szakértelmet igényel. A ceremóniamester koordinálja és összefogja az egész esemény menetét, míg az én fő feladatom, hogy a zenei élményre és a hangulat megteremtésére koncentráljak. Mindkét szerep külön-külön a legjobb, ha egy-egy elkötelezett szakember kezében van. Ugyanakkor, ha a helyzet úgy kívánja, örömmel segítek áthidalni a pillanatnyi hiányt.*
Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.